בשרים על האש – לעשות את זה נכון

קייטרינג הד שף מתמחה ביצירת מנות איכותיות ותפריט אירוע עשיר, שמורכב באופן ייחודי לפי הקהל באירוע שלכם. בחירת חברת קייטרינג לאירועים היא אולי הדבר החשוב ביותר על מנת לקיים אירוע בשרים על האש באופן מוצלח. יש המון דברים שצריך לקחת בחשבון כדי ששום דבר לא יפגע בכוונה או ברצון להפקת אירוע בשרים על האש מוצלח, והדברים האלו הם כל הפרטים הטכניים שעושים את ההבדל ובכוחם להפוך גם את האירוע שלכם למוצלח. בדברים האלו אין חכם כבעל ניסיון – ולנו יש ניסיון בשפע.

במהלך שנות הפעילות שלנו ערכנו אירועים פרטיים וגם אירועים עסקיים רבים, במקומות שונים ובתנאים לוגיסטיים מאתגרים יותר ומאתגרים פחות. למדנו בדרך הטובה ביותר איך לחשוב על הכל ולתת לכם ליהנות מהאירוע מבלי לדאוג לכלום. את הניסיון הרב שצברנו בתחום, תוכלו להרגיש היטב באופן זרימת האירוע ובטעם של הבשרים על האש, כי בשר על האש חייב לקבל טיפול נכון ומקצועי כדי להגיע לצלחת של האורחים באירוע בצורה אופטימלית עם כל הטעמים והניחוחות שצריך.

בניית תפריט לאירוע

בניית תפריט בשרים על האש לאירוע חתונה / בר מצווה / בת מצווה / ברית / בריתה / אירוע בטבע / אירוע באולם סגור במרכז, בצפון או בדרום / אירועים עסקיים לחברות / כנסים מקצועיים / ימי הולדת בבית פרטי ואפילו סתם מסיבה כי החלטנו להתפנק ולפנק את החברים הקרובים – עשינו את הכל. לכל אירוע בשרים על האש יש אופי ייחודי משל עצמו, ולכל מקום יש את הדברים החשובים שאליהם צריך לשים לב ביתר זהירות ולתכנן בקפידה את מהלך האירוע כדי שהאורחים יוכלו לקבל חוויה מלאה וייחודית. בחירת מנות בשרים על האש לתפריט האירוע צריכה להתבסס על התנאים הקיימים במתחם האירוע, על אופי האורחים שמוזמנים, ועל עוד לא מעט פרטים קטנים שלכל אחד מהם השפעה ניכרת על יצירת התמונה הכללית בזמן האירוע.

הצוות של קייטרינג הד שף ילווה אתכם שלב אחר שלב בבחירת תפריט אירוע מוצלח – בהתאמה אישית מלאה לכל מרכיבי האירוע שלכם!

שנים של ניסיון בענף האירועים

במהלך שנות הניסיון שלנו יצרנו שיתופי פעולה רבים עם נותני השירות השונים בענף האירועים ויש ברשותנו ידע רב שיכול להקל עליכם את ההתמודדות הלוגיסטית. תנו לנו לעבוד, כי זה מה שאנחנו יודעים לעשות ועושים כבר שנים רבות – ואתם פשוט תיהנו יחד עם האורחים שלכם. קייטרינג בשרי יכול להציע גם מנות לקהל צמחוני או טבעוני ובשימוש נכון של חומרי גלם מצוינים יכול אפילו להציע לזניה מוקרמת – ללא שימוש בחלב. כשיורדים לנבכי הסודות שבענף, מגלים המון פרודוקטים ייחודיים מהמטבח האסייתי ומתרבויות שונות, שבשימוש נכון ומקצועי הם יכולים להוות אלטרנטיבה מדהימה כמעט לכל דבר.

השף גבי מסיקה

השף גבי מסיקה בנה מנות מגוונות שמתוכן אפשר להרכיב תפריט אירוע ברביקיו חד פעמי, שיתאים באופן מלא לכל סוגי הקהל באירוע שלכם. השלב הראשון הוא – להבין מי הקהל, מה אופי האירוע לפי החזון שיש לכם בראש, ומה מסגרת התקציב שעומדת לרשותכם עבור האירוע. מאחר ואנחנו לא מצפים מכם לדעת את כל הפרטים הטכניים שנדרשים לתכנון האירוע ובניית כל המרכיבים בו, נשב יחד וננתח את הנתונים לפרטי פרטים. כך נוביל אתכם אל יום האירוע, שלב אחר שלב, כשאתם שותפים מלאים לכל פרט קטן שמרכיב את האירוע.

    התקשרו עכשיו
    דילוג לתוכן