קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג לשבת חתן ההתרגשות בשיאה, תאריך החתונה הולך ומתקרב ומעבר לכל הסידורים של היום המיוחד בו הזוג מתחתן, ככל שהתאריך מתקרב נזכרים בעוד דברים שצריך לדאוג גם להם ועדיף שהפתרון יהיה קל לתפעול ויצריך מכם כמה שפחות התעסקות. אחד הדברים הללו שצריך לתכנן בנוסף לאירוע החתונה, זה שבת חתן. רוב הזוגות מעדיפים להזמין קייטרינג לשבת חתן ובכך לדאוג לכל הסידורים מבלי להתעסק בזה יותר מידי, אחרי הכל מדובר במאורע חשוב בו שתי המשפחות המורחבות נפגשות לראשונה בתור משפחה אחת גדולה שהתאחדה כתוצאה מנישואי הזוג.

את השבת חתן עושים בשבת הראשונה שלאחר יום החתונה. בין אם התחתנתם ביום חמישי והשבת חתן יוצאת לכם בסך הכל יום וחצי אחרי החתונה, ובין אם התחתנתם בתחילת השבוע ויש לכם כמה ימים מרווח מיום החתונה לשבת חתן, ההתרגשות מיום החתונה עדיין תהיה מורגשת מאוד, ולמרות הרצון שלכם לנוח ולהתחיל את החיים המשותפים יחד – צריך לכבד את המשפחות ולתת להם את המקום המשותף עם כל תשומת הלב שמגיעה להם.

קייטרינג הד שף

את קייטרינג הד שף הקים השף גבי מסיקה כבר לפני 25 שנה, מאז הוא מנהל אותו באופן צמוד ומבקר את כל הנעשה מאחורי הקלעים בפן הקולינארי והתפעולי של המטבח, ובצד הקדמי של הפקת האירוע וחוויית האורחים כשמוגש להם המזון. אם יש לכם חתונה קטנה בבית או אם אתם עושים אירוע גדול וצריכים להזמין קייטרינג לחתונה, של הד שף. אשר יוכלו לספק לכם מענה כולל לחוויית אירוח מוקפדת ואיכותית שתשאיר אצל האורחים שלכם רושם רב.

בנוסף לשירותי הקייטרינג בחתונה עצמה, תוכלו לקבל גם הטבה משמעותית להזמנת קייטרינג לשבת חתן שאחרי האירוע ואנחנו נדאג לספק לכם את כל הפרטים שנדרשים – החל בכלי הגשה איכותיים ויפים, תפריט מזון טעים, מגוון ועשיר, ועד להוראות מדויקות לשמירת המזון במהלך השבת שלפני האירוע ואופן חימום האוכל לקראת הגשתו לאורחים.

קייטרינג הד שף מספק שירותי קייטרינג בשרי כשר וגם שירותי קייטרינג חלבי כשר, שמתנהלים בשני מטבחים נפרדים לגמרי ומפוקחים על ידי משגיח כשרות של הרבנות הראשית לישראל.

הזמנת אוכל מוכן לשבת חתן

קייטרינג הד שף מספק שירותי אוכל מוכן לאירועים באמצעות מגשי אירוח בשריים או חלביים לבחירתכם, בהתאם לתפריט מנות שנקבע מראש והוכן על ידי השף גבי מסיקה במיוחד עבור האירוע שלכם. תוכלו להזמין אוכל מוכן לשבת חתן גם במסגרת המבצעים שיש לנו עבור אוכל לאירועים קטנים, שם תוכלו לקבל חבילת קייטרינג לשבת חתן בכמה סגנונות שונים במידה ותזמינו מינימום של 20 מנות לשבת חתן.

  • לצפייה בתפריט מגשי אירוח בשרי, לחצו כאן – תפריט מגשי אירוח בשרי
  • לצפייה בתפריט מגשי אירוח חלבי, לחצו כאן – תפריט מגשי אירוח חלבי
  • לצפייה בתפריט מגשי אירוח טבעוני, לחצו – תפריט מגשי אירוח טבעוני
  • למידע אודות תפריט בשרי מלא לאירועים, לחצו – תפריט בשרי
  • למידע אודות תפריט חלבי מלא לאירועים, לחצו – תפריט חלבי
  • למידע אודות תפריט טבעוני מלא לאירועים, לחצו – תפריט טבעוני
  • לפרטים על תפריט אירוע צהרים מלא, לחצו – תפריט אירוע צהרים

 

חבילת שבת חתן למינימום 20 איש

בהתחייבות למינימום של 20 מנות, תוכלו לקבל הצעת מחיר קייטרינג לשבת חתן במחיר אטרקטיבי במיוחד, ובמסגרת חבילה זו תקבלו משלוח של האוכל למקום האירוע, כלי הגשה ועריכה שכוללים מפות חד פעמיות וכלי אוכל חד פעמיים מפוארים, לחם הבית, שתייה קלה ואת המנות שתבחרו להזמין מתוך התפריט, חלבי או בשרי לבחירתכם.

מנות תפריט בשרי לבחירה בחבילת האירוע – 4 סלטים, 2 מנות עיקריות, 3 תוספות, 1 קינוח.
מנות תפריט חלבי לבחירה בחבילת האירוע – 5 סלטים, 4 מנות עיקריות חמות, 1 קינוח.

  • לצפייה בחבילות מבצע נוספות, בקרו בדף המבצעים שלנו באתר. למעבר לדף מבצעים, לחצו כאן – מבצעים
  • לקבלת מידע על הזמנת מגשי אירוח לאירוע, לחצו – מגשי אירוח
  • לקבלת מידע על מגשי אירוח בשרי לאירוע, לחצו – מגשי אירוח בשרי
  • לקבלת מידע על מגשי אירוח חלבי לאירוע, לחצו – מגשי אירוח חלבי
  • לפרטים אודות הזמנת קייטרינג לחתונה, לחצו כאן – קייטרינג לחתונה
  • לפרטים אודות קייטרינג לבר מצווה, לחצו כאן – קייטרינג לבר מצווה

 

יש לכם שאלות בנושא? אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר גם בטלפון 072-3926778

 

לכל שאלה לגבי תפריט לשבת חתן, או התייעצות כללית לגבי איזה אוכל תרצו להגיש? איך מגישים את האוכל, האם זה כולל מלצרים? וכולי, מוזמנים ליצור איתנו קשר נשמח לעזור לכם בארגון שבת חתן עם אוכל הכי טוב שיש.

    התקשרו עכשיו
    דילוג לתוכן